Muay Thai ja optimaalinen terveys

Se ei ole salaisuus. Me kaikki tiedämme, mitä meidän on tehtävä, jos haluamme parantaa terveyttä. Vastaukset tähän kysymykseen ovat hyvin yksinkertaisia ​​ja helppoja ymmärtää. Kuitenkin monet ihmiset haluavat tahallaan sulkea silmänsä vastauksiin. Ja miksi näin on? Teorianamme on se, että ne voivat olla hyvin vaikeita näiden ihmisten toteuttamiseksi elämässään – tai ainakin tuntuu siltä.
Sanotaan, että vastaus kysymykseen siitä, mitä sinun tarvitsee tehdä terveelliseksi on saada hyvä ruokavalio ja käyttää. Yksinkertainen, eikö? No, olisit yllättynyt siitä, kuinka monet ihmiset eivät saa näitä asioita. He haluavat tehdä helppoja asioita, jotta he voivat tulla terveenä. Ja mitä he tekevät? He noudattavat villityypin ruokavalioita ja ostavat “laihtuminen hihnoja”. Mutta ovatko nämä asiat tehokkaita auttamaan laihtua ja päästä elämän parhaaseen muotoon? Vastaus tähän kysymykseen on voimakas “EI”.
Joten, haluatte mennä ja kouluttaa jotain. Harrastaa liikuntaa. Sinun ei tarvitse tehdä tätä monimutkaisempaa kuin se on jo. Jos olet hyvin alhaisella tasolla, kun sinulla on alhainen kuntokyky ja kardiovaskulaarinen kestävyys – voit ottaa alimman yhteisen harjoittajan – kävelyn. Se on oikein, voit vain kävellä nopealla tahdilla (tai edes nopealla tahdilla) 20 minuuttia päivässä ja silti saada mukava harjoittelu. Tietenkin, jos haluat saada parempia tuloksia, sinun on tehtävä enemmän kuin tämä. Mutta puhumme ihmisistä, jotka ovat huonossa kunnossa.
Kun pääset parantamaan kehon tilaa kävelemällä, voit aloittaa jatkuvasti uusia harjoituksia. Suosittelemme punnerruksia, painonpudotusta, kouristuksia jne. Nämä ovat peruspainoharjoituksia, joita voit tehdä riippumatta siitä, kuka olet. Tietenkin se voi kestää jonkin aikaa ennen kuin voit tehdä ensimmäisen push-up. Samaa voidaan sanoa myös ensimmäisestä pull-upista. Mutta kun teet ensimmäisen näistä, silloin pystyt helposti kasvattamaan edistystäsi, kun tarvitset tarpeeksi aikaa ja vaivaa.

Leave a Reply