Muay Thai -tuki on tytöille hyvä

Kun käynnistät muay thai -harjoituksen ensimmäistä kertaa, “ajoitus” voi olla erittäin pelottava, jos et tiedä mitä se todella on. Useimmat aloittelijoiden tytöt ajattelevat, että “ajoitus” on yksi askel pois taistelusta. Jos harjoittelet vain muay thai -ohjelmaa polttamaan kaloreita ja saat sydänrutiinia, ajoitus on valinnainen, mutta suosittelen sen sisällyttämistä koulutukseen, jos tavoitteena on taistella tai parantaa taitojasi. Se auttaa sinua myös jatkamaan hauskanpitoa ja nauttimaan muay thai-urheilusta.
Vinkkejä ajoituksen parantamiseen
Jos haluat todella parantaa Muay Thai -urheilua, ajoitus olisi lisättävä harjoittelurutiiniin. Ajastus on suunniteltu harjoittamaan uusia tekniikoita ja vahvistamaan perusmenetelmiä. Sitä käytetään auttamaan hyvään tukikohtaan taistelemaan. Kun vastustaja tunnistaa voiton, nämä voitot jatkuvat. Voit hyödyntää ajoitusta ja koulutusta noudattamalla näitä vinkkejä.
Vihje 1 Et mene 100%: iin
Helpoin tapa tietää, onko joku uusi, on se, kun henkilö antaa 100% yrittää pudottaa kumppaninsa. Muista, että koulutat parantamaan tekniikkaa, älkää pudottako kumppaniasi. Taistelu on tiimityötä, eikä sen pitäisi olla 100%.
Vihje # 2 Jätä egosi ovelle
Saat osuman ja tulet osumaan. Hyväksy se ja valmistaudu siihen. Voit voittaa egosi Ihmiset, jotka kokevat olevansa liian hyviä potkimaan tai lyövät, eivät ole yhteydessä todellisuuteen leirin aikana.
Vihje # 3 Etsi mahdollisuuksia / Ajoitus on kaikki
Älä potkaise vain potkimista harjoituksen aikana. Etsi avaus vastustajan vartijasta ja yritä hyödyntää sitä.

Opi Muay Thai: n tehostamaan itsepuolustusta ja parantamaan kuntoa

Muay Thai on yksi taisteluurheilulajeista, jonka tavoitteena on saada harjoittelija tuntemaan itsepuolustustaitojaan hyvin ohjelmoitujen harjoitusten avulla. Sitä tarjotaan erikoistuneissa koulutusleireissä, joissa on kokenut henkilökunta, joka kouluttaa kaikkia fyysiseen kuntoonsa. Koska se on jaettu vaiheisiin, ihmiset, jotka vierailevat Thaimaassa heidän loma-aikoina, voivat ilmoittautua harjoitusleirille ja saada koulutusta omaan kehonsa parantamiseen sekä parantaa puolustustaitojaan.

Koulutusaikataulu

Koulutus on erilainen harjoittelijan tavoitteen ja kehon alkuperäisen kunnon mukaan. Niille, jotka ovat rasvaisia ​​ja joustamattomia, he eivät voi aloittaa heti tehdä Muay Thaimaan intensiivisiä harjoituksia. Heitä ohjataan tekemään pieniä harjoituksia, kuten juoksemaan useita kilometrejä rannalla, tekemällä pushupsia ja kyykkyjä sekä muita pienempiä harjoituksia, jotka ovat vähemmän intensiivisiä. Tavoitteena on saada ne erittäin joustaviksi aiheuttamatta vahinkoa ennen kuin he osallistuvat rasittavaan ja voimakkaasti mukana oleviin Muay-harjoituksiin. Kun olet tullut joustavaksi ja fyysisesti sopivaksi, voit tutustua Muay Thai -harjoituksiin oppiaksesi useita puolustustaitoja.

Muay Thai: n itsepuolustustaidot

Ensinnäkin harjoittelijat saavat aikaan, miten heidän kehonsa, sielunsa ja mielensä toimivat yhteistyössä täydellisen koordinoinnin varmistamiseksi. Harjoittelijoille opetetaan, miten potkia ja lävistetään voimakkaalla voimalla ja pyritään tehostamaan vastustajansa vahinkoa. Muay Thai -harjoittelijana sinut opetettaisiin herkistä osista, jotka osuvat, jos sinua hyökätään äkillisesti ilman valmistelua. Koulutuksen korkeammat tasot käsittävät tappavan taktiikan, joka vaatii eniten omistautumista, koska saatat lopulta luopua ennen kuin suoritat koulutuksen monimutkaisten ja vaikeiden harjoitusten vuoksi. Se on hyvä niille, joilla on painonpudotuksen tavoitteet lomiensa aikana, koska Muay Thai -harjoitukset vaikuttavat jokaiseen kehon osaan.

Parannetaan terveyttä Muay Thaimaassa

Useimmat ihmiset tietävät, että liikunta on yksi tärkeimmistä asioista, joita voisitte tehdä kuntoon, laihtumiseen ja terveyteen. Ja he ovat oikeassa oikeassa – tutkimukset osoittavat johdonmukaisesti, että liikunta on yksi suurimmista terveyden ennustajista – se tekee meistä vahvemman, se vähentää mahdollisuuksia saada sairaus – se kirjaimellisesti lisää eliniänsä. Joten mikä on se, mikä tekee meistä laiskoja, kun tiedämme, että älykkäin asia, jonka voisimme tehdä, on käyttää?
Luonto on tavallaan kaksiteräinen miekka. Kuten ihmiset, joita me haluamme liikkua, meidän täytyy liikkua, jotta kehomme pysyisivät terveinä ja vahvoina. Jos emme liiku tarpeeksi, kehomme lihakset alkavat kokea atrofiaa, mikä tarkoittaa, että ne vähenevät koon, elastisuuden, voiman ja voiman suhteen. Meidän nivelet heikentyvät, sydämemme alkavat heikentyä. Ja mielemme ei ole niin terävä.
Mutta kääntöpuolella, jotta asiat olisivat hieman mielenkiintoisia – meillä on ihmisinä myös voimakas voimaa säästää energiaa. Niinpä me pyrimme käyttämään vähiten energiaa, jota voimme tehdä jotakin. Ja kuten tiedämme, nykyään voimme tehdä toimeentulomme työskentelemällä tietokoneella. Käytämme autoa pääsemään markkinoille ja ostamaan ruokaa. Saamme kotiin saman auton ja istumme television edessä, kun syömme illallisen. Tämä on loistava tapa säästää energiaa, mutta tämä on valtavan edullinen, kun terveydemme pahenee.
Miten siis löydämme oikean tasapainon? Emme tietenkään halua mennä täyteen kuntoilutilaan ja tehdä pushupsia koko päivän. Me ylitämme ja kehomme heikentyvät sen seurauksena. Mitä haluat tehdä, on löytää oikea tasapaino kovan fyysisen työn ja kehon välillä ja levätä. Se voi kuulostaa vaikealta – mutta vakuutamme teille, että se on itse asiassa melko yksinkertaista. Tämän vaikein asia on, että sinun täytyy työskennellä kovasti töitä kurinalaisuuden tapaan, kun on kyse usein ja usein työskentelystä pitkään. Mutta jos jatkat, onnistutte parantamaan terveyttäsi dramaattisesti. Voit laihtua ja laihtua, ja näytät ja tuntevat olosi paremmin kuin koskaan ennen.

Loistava loma Muay Thaimaan kanssa

Jos haluat mennä lomalle, tiedät helvettiä, jonka täytyy käydä läpi, jotta voit suunnitella kaiken oikein. Ja tämä menee pois etenkin, jos et aio mennä lomallesi yksin – vaan perheesi kanssa. Sinun on suunniteltava kaikki – miten pääset määränpäähän, miten löydät paikan siellä, miten voit suunnitella vapaa-aikaa niin, että voit mennä lomalle ensiksi … se ei ole aina helppo, vaikka se saattaa tuntua siltä.
Mutta jos haluat mennä lomalle, tiedätte, että kaikki tämä on ehdottomasti sen arvoista. Mahdollisuudet ovat, että sinulla on jo ollut kokemus lomailusta, ja tiedätte, kuinka ravitseva se on yleistä psykologista tilaa ja jopa terveyttäsi varten. On jotain, joka ravitsee meitä monin eri tavoin, kun menemme lomalle. Se voisi olla uusi paikka, jota käymme, se voisi olla uusia ihmisiä, joita näemme. Se voi olla mitä tahansa.
Mutta erilaiset ihmiset haluavat eri asioita pois elämästä – joten se voi olla jopa älykkäintä, jos haluat mennä lomalle selkäkilpailussa jonnekin, jollekin henkilölle. Joten lopulta suosittelemme, että harkitset ensin tarpeitasi. Älä vain mene jonnekin, koska se on suosittu mennä sinne. Harkitse todella omia henkilökohtaisia ​​tarpeitasi, kun päätät, mistä mennä.
Joka tapauksessa teemme sinulle suosituksen. Suosittelemme, että sinun pitäisi mennä lomalle Thaimaan maahan, ja siellä on Muay Thai -koulutusleiri. Tämä on suuri investointi aikaa ja vaivaa siinä mielessä, että saavutat korkean kuntoilun oppimalla jotain uutta, joka syntyy aivan ulkomaisesta kulttuurista. Itse asiassa Muay Thai on Thaimaassa kansallinen urheilu, joten saat selville, että monet ihmiset ovat käytännössä pakkomielle taidetta. Toivomme, että sinulla on todellakin elämäsi loma, jos menet Thaimaassa.

Paremman terveyden saavuttamiseksi Muay Thai

Useimmat ihmiset aliarvioivat liikunnan merkitystä vankan terveyden kannalta. On surullista nähdä, että ihmiset ovat yhä enemmän riippuvaisia ​​popping-pillereistä, kun he haluavat olla terveitä. Tämä ei yksinkertaisesti ole luonteeltaan tapa – vaikka on totta, että pillerit voivat auttaa tietyissä tapauksissa, on myös totta, että monet niitä käyttävät ihmiset käyttävät itseään väärin.
Paljon parempi tapa parantaa terveyttäsi on käyttää. Tietysti ajatus tehdä työtä, jotta voisimme olla terve, ei ehkä näytä teille jotakin seksikäs. Voi olla vaikeaa käyttää – tarvitset kurinalaisuutta ja pitkäjänteistä omistautumista, jotta voit nähdä joitakin tuloksia. Mutta jos voit motivoida itseäsi tekemään sen – tulokset puhuvat puolestaan.
Aloitatte näyttää paremmalta kuin koskaan ennen. Jos sinulla on ollut ylimääräistä painoarvoa, niin painonpudotus on täsmällinen asia, jonka saavutat työstämällä. Liikunta on yksi parhaista tavoista parantaa terveyttäsi ja tämä koskee sekä miehiä että naisia. Tietenkin, riippuen nykyisestä terveydentilastasi ja kuntoosi ja henkilökohtaisista mieltymyksistänne mukaan – valitset todennäköisesti erilaisia ​​harjoitusmenetelmiä.
Ja kaikki tämä on hieno – jotkut pitävät painonnostojen tai kalisteenien toistuvasta luonteesta. Jotkut toiset nauttivat siitä, että se tekee jotain dynaamisempaa – ja niin he ovat luonnollisesti urheilun maailmassa. Sinun täytyy todella miettiä, mitä haluat. Ja jos huomaat, että sinulla ei ole mitään etuoikeutta, voit vapaasti valita kaiken, mitä pidätte tekemisen arvoisena. Mutta pahin asia, jonka voisit tehdä, on jäädä päättämättömäksi. Sinun on toimittava tahtosi mukaan, jos olet parhaan tuloksen jälkeen.
Jokaisella harjoitusmuodolla on ainutlaatuiset edut ja haitat. Tietenkin kaikki liikuntamuodot parantavat terveyttäsi. Jos menet kuntosaliin, voit rakentaa suuria lihaksia – vain nosta raskas paino useita kertoja varten, ja niin yksinkertainen kuin voit saada isommaksi. Päinvastoin, jos et vain puhu mielettömästi painoista – voit tehdä urheilua ja kehittää tiimihenkeäsi muun muassa